ile razy facet przed orgazmem moze wydzielac cos..?

Bo to co nas podnieca to też jest sex ! Seksualność kobiet a seksualność mężczyzn. O tym co my lubimy :-)

Moderatorzy: Kowal2, Figa

ile razy facet przed orgazmem moze wydzielac cos..?

Postprzez mala1984 » So paź 06, 2007 10:14 pm

Zastanawiam sie od czego to zalezy ze jednemu facetowi nic sie nie wydziela przed orgazmem a innym sporo. Czy to tylko raz a pozniej juz dochodzi czy tak moze wydzielac kilka razy co jakis czas? pytam bo od tego tez mozna zajsc w ciaze :/
Avatar użytkownika
mala1984
Klapeczka
Klapeczka
 
Posty: 91
Dołączył(a): So sty 13, 2007 7:10 pm

Postprzez abi » N paź 07, 2007 9:49 am

Można zajsc od tego w ciąze, bo w tej wydzielinie moga znajdowac sie plemniki
Bywa, że człowiek przytuliłby się chociaż do jeża...
Avatar użytkownika
abi
Super obcasik
Super obcasik
 
Posty: 1374
Dołączył(a): Pn wrz 10, 2007 8:25 pm

Postprzez MIŚ » N paź 07, 2007 11:00 am

Zależy to przede wszystkim od stopnia podniecenia partnera, jeśli ma na Ciebie wielką ochotę to uwierz mi, że już w majtkach zaczyna to wydzielać. Z Tobą zapewne jest tak samo, raz chęć na seks jest mniejsza raz jesteś cała mokra. Generalnie pojawienie się wydzieliny jest zwiastunem rychłego orgazmu.Zatem jeśli facet przed rozpoczęciem stosunku ją wypuszcza oznacza to krótki seksik ;) Istnieje opinia (wyczytana przeze mnie na opakowaniu prezerwatyw) o zawartości plemników w tym śluzie, pomimo że konsystencja, zapach jak i sam wygląd jest zupełnie inny od spermy,uważam jednak że należy w to wierzyć.
Avatar użytkownika
MIŚ
 
Posty: 1
Dołączył(a): N paź 07, 2007 10:47 am
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez reeversed » N paź 07, 2007 8:09 pm

moja Miłość wydziela to od zawsze... tzn od kad pamietam:P i bardzo zaskoczyło mnie stwierdzenie MISia co do tego ze nie wydziela sie kiedy nie ma wiekszej ochoty bo jakos nie patrzylam na to pod tym katem ale teraz bede Go sprawdzac:P a tak serio to....
nie lubie tych wydzielin bo okropnie sie kleja... i jak tu bawic sie po francusku jak Ci sie takie cos ciagnie po brodzie? :shock:
Avatar użytkownika
reeversed
Klapeczka
Klapeczka
 
Posty: 34
Dołączył(a): Pt mar 23, 2007 8:55 pm
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kwiat we włosach » N paź 07, 2007 9:46 pm

....
Ostatnio edytowano Pn kwi 06, 2009 3:31 pm przez Kwiat we włosach, łącznie edytowano 1 raz
-=czerwone róże to kwiaty wszystkich romantyków=-
Avatar użytkownika
Kwiat we włosach
Obcasik
Obcasik
 
Posty: 641
Dołączył(a): Śr maja 02, 2007 6:46 pm

Postprzez ag_ » N paź 07, 2007 9:56 pm

to wcale nie jest slodziutkie :P
Avatar użytkownika
ag_
Bucik
Bucik
 
Posty: 123
Dołączył(a): Pn sie 06, 2007 10:13 pm

Postprzez reeversed » N paź 07, 2007 10:07 pm

Mar+A napisał(a):jak milosc francuska to przeciez masz to wszytsko w buzi;)
mi to nie przeszkadza takie slodziutkie:D:D


no tak ale piszac francuz nie mialam na mysli: gora dol gora dol trzy razy jezyk i sperma na twarz... :lol: :lol: :lol:
i słodkie tez nie jest... raczej mdlace... lub gorzkie w zaleznosci czymze sie moj Oprawca odzywia:P:P:P
Avatar użytkownika
reeversed
Klapeczka
Klapeczka
 
Posty: 34
Dołączył(a): Pt mar 23, 2007 8:55 pm
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez xyz » Pn paź 08, 2007 7:28 am

ag_ napisał(a):to wcale nie jest slodziutkie :P


to jaki wydzielina czy sperma ma smak zależy od tego co twój partner je. Jeśli np pali papierosy to sperma jest obrzydliwa, jeżeli pije alkohol również.

Jeśli je coś mlecznego, owoce, ogólnie odżywia się dobrze to ta sperma będzie słodziutka.

Jednak największy wpływ na smak będą miały właśnie papierosy
kocham cie moje kochanie , kocham cie i tak juz zostanie...
Avatar użytkownika
xyz
Super obcasik
Super obcasik
 
Posty: 1308
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 10:38 am
Lokalizacja: świętokrzyskie


Powrót do Kobiety i seks

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

CIEKAWE TEMATY
5 mitów na temat odchudzania

Co jest mitem, a co prawdą? Sprawdź, czy jedzenie owoców podczas diety jest właściwe? czytaj »
POLECAMY
Zgrabna figura cały rok

Podstawę jadłospisu powinny stanowić produkty z pełnego ziarna, chude mięso i ryby oraz niskotłuszczowe produkty mleczne. czytaj »


Portal dla kobiet. Jesteśmy z wami już 8 lat



Media, TV, Kino, Kultura, Imprezy, Wydarzenia

Zostań fanką/fanem